header

header

tisdag 1 februari 2011

Vill se Usher i Dublin



Det var typ världens längsta tunnelbanaresa hem från träningen idag. Fick sitta på tunnelbanan i Norborg i 9 minuter, sedan skulle vi vänta på några väktare. Sedan åkte vi men i Sätra togs tåget ur funktion så då fick vi byta tåg. På vägen hem lyssnade jag i alla fall på Trey Songz (BÄST!!) och ville verkligen se honom i konsert. Jag fick för mig att han är förband för Usher under hans konsert och Usher spelar i Dublin på en lördag i februari. Då fick jag plötsligt för mig att åka dit en helg och gå på Ushers konsert. Tyvärr blev jag väldigt väldigt besviken när jag insåg att biljetterna typ är slut. Fanns några sittplatser kvar men de var sämst platser allra längst upp. Jag ville ju åka till Dublin och se Usher och Trey songz =(!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar