header

header

söndag 6 februari 2011

Presenter från Yves Rocher

Idag hämtade jag ut mitt paket från Yves Rocher. Jag hade beställt en efter sol produkt och ett läppbalsam (överst på bilden). Läppbalsamet har lite färg i sig också och kommer vara jätte snyggt när man är lite brunbränd i sommar. När man beställer från Yves Rocher får man ju även alltid en present. Jag tog den hemliga gåvan denna gång så då fick jag en skrubb och en mascara. Ska testa mascaran imorgon och skubben nästa gång jag duschar. Tänkte använda den i duschen idag men jag skulle egentligen ha legat i sängn för en kvart sen så jag ska bara ta en snabb dush och sedan sova! Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Jag brukar alltid be dem plantera ett träd :)

    SvaraRadera
  2. Jaha, vad duktig du va då ha ha. Nu känner jag mig ju självisk

    SvaraRadera