header

header

måndag 14 februari 2011

Dålig sömn


Idag är det alla hjärtans dag men om man inte har en partner är denna dag ganska så betydelselös. Får ge uppskattning till sina vänner istället. Jag har sovit så grymt dåligt i natt. Vaknade minst 3 gånger under natten och sov i allmänhet väldigt dåligt. Delvis för att jag av någon anledning inte tror att larmet ska ringa eller för att jag tror att jag inte kommer höra när det ringer och delvis för att jag fick ett väldigt tråkigt sms igår kväll typ en minut innan jag skulle sova. Jag berättar mer om det sen men det här smset har i alla fall gjort mig väldigt deprimerad och orolig!
Hoppas ni i alla fall kan njuta av en härlig alla hjärtans dag!

1 kommentar:

  1. Rachel Habtemariam14 februari 2011 kl. 23:01

    Kärleken kommer snart vännen! Du är en intelligent och vacker tjej=).
    Kram på dig!

    SvaraRadera