header

header

söndag 27 februari 2011




Bilder: Sofi, lindex.se
Sofi har jätte snygga ljusrosa shorts från Zara. Dem skulle jag vilja bära med tygskor från Lindex. Kikade på dem igår och de är mycket snyggare i butik än på bild. 149 kr är inte så mycket heller men jag har så mycket vår/sommarskor så jag hoppade över det.
Kvällen igår var , hm speciell typ. Träffade väldigt trevliga människor, blev arg, dansade på amba, blev arg igen, blev glad, träffade en till trevlig person som också gjorde mig glad, åkte på efterfest, kom hem halv sju, sov, vaknade och var trött. Kommer vara död på jobbet imorgon men det kanske det är värt!

4 kommentarer:

  1. varför blev du arg flera gånger? /Mallis

    SvaraRadera
  2. Första gången ja blev arg vill jag inte prata om här. Andra gången var typ helt sjuk. En kille T dansade mig tyckte tydligen min kjol var för kort och försökte dra ner den flera gånger. Jävla idiot. Till slut sa jag att hur jag klär mig och ser ut har han inget att göra med. Då försökte han be om ursäkt men jag ville verkligen inte prata med honom. Vilka idioter det finns!

    SvaraRadera
  3. Aha var första gången du blev arg för det som du sa i telefonen till Betty?

    SvaraRadera