header

header

lördag 5 februari 2011

Party!


Det blev en del missförstånd idag vilket är synd för nu lär jag inte få träffa en del människor som jag verkligen ville träffa =(. Men jag hoppas kvällen blir bra ändå. Vi förar lite just nu och snart ska vi dra oss in mot stan. Jag kommer inte ha på mig klänningen på bilden utan det blir en blå klänning, jag vill jätte gärna ha på mig de blåa högklackade skorna till denna klänning men om vi går till Clandestino är det INTE en bra idé. Men de åker nog med ner i väskan ändå. Ska försöka ta mycket bilder idag. Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är Becka! =)
    Jag håller med att det var trist att det blev sådär... Läs mitt mail på FB!
    Puss! Rachel

    SvaraRadera
  2. Tack =). jag har läst och svarat på facebook =).
    puss

    SvaraRadera