header

header

måndag 28 februari 2011

Trey songz!!!


Igår såg jag av en slump på facebook att Trey songz kommer till Sverige för att uppträda. Gissa om jag blev glad. 50% av anledningen till att jag ville se Usher var för att jag trodde Trey songz var hans förband. Så igår bokade jag och J biljetter till hans konsert på Berns i april. Tack J för att du hänger på även om han inte är en av dina favoriter!
Annars hade jag världens sämsta dag igår. Hann ju inte riktigt skriva om det då men jag var så arg. Jag ska nämligen sitta i sekretariatet under en turnering både lördag och söndag denna helg. Detta är något vi måste göra för laget varje år men varför har de satt mig både lördag och söndag? Jag jobbar redan dygnet runt känns det som och helgerna är enda gången då jag verkligen kan pusta ut och nu känns denna vecka skit. Har i alla fall precis bokat in en spännande träff på fredag, det är i alla fall nått =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar