header

header

tisdag 8 februari 2011

Tattoos






Bilder: rodea.net/tattoologist
Denna sida ger ju så grymt mycket tatueringsinspiration och ni därute som har tatueringar håller säkert med mig när jag säger att när man väl börjat göra tatueringar vill man bara ha fler och fler. Fåglar har jag tjatat lite om tidigare och tycker fortfarande det är jätte snyggt, text överhuvudtaget tycker jag är jätte snyggt, carpe diem tatueringen var både liten och söt och är en av mina motton (dock ser det ut som om de skrivit med bläck på bilden) och hjärtat är jätte sött.
Har tidigare sett två tjejer i duschen på gymet som hade liknande hjärtan som på bilden. Båda hade likadana och på samma ställe. Kompistatueringar? Tycker det är en jätte bra idé faktiskt. Har man en kompis man vet man alltid kommer ha borde man föreviga sin vänskap med en tatuering.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar