header

header

torsdag 24 februari 2011

Så här borde man vakna varje morgon!

Egentligen så borde man varje morgon vakna upp och vara glad över att man lever. Eller som en pappa sa att hans son hade gjort en morgon, han hade gjort ett medvetet val att vara glad idag. Imorgon ska jag i varje fall breaka lite dåliga nyheter på jobbet. Jag vill nämligen byta avdelning och jobba med de yngre barnen och jag tror mina två arbetskamrater på avdelningen jag är på nu kommer hata mig för det. Det betyder ju nämligen att när jag äntligen lärt mig allting så måste de nu lära upp någon ny och barnen måste lära känna ny personal. Detta kommer visserligen ske oavsett eftersom vi ska anställa en ny men tanken är väl att det skulle hända på småbarnsavdelningen och inte på avdelningen där jag är nu. Får se hur bra detta kommer bli, men det känns jobbigt.
Laddade för övrigt precis ner appen sleep cycle för 7 kr, får pröva den imorgon bitti och se om den fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar