header

header

onsdag 16 februari 2011

Matlat

Nu när jag jobbar och tränar så mycket så är det jätte trist att laga mat. Jag har ingen tid och jag tycker det är väldigt tråkigt att laga mat i allmänhet. Det blir ännu tråkigare när jag ska laga mat till endast mig själv. Då kan jag lika bra typ äta smörgås och yougert men hur bra är det efter man tränat?
Idag är det som sagt pilates träning och jag hade tänkt äta innan träningen men nu hinns det inte med. När jag kommer hem sen kommer jag vilja ha något snabbt och enkelt, hamburgare är ju väldigt lockande men jag får spara mig tills på fredag eller nått. Istället ska jag försöka mig på att laga omelett, har aldrig gjort det förut så det ska bli spännande. Om jag ska vara ärlig, och jag skäms lite över detta, så har jag aldrig ens ätit omelett men jag hoppas jag tycker om det för då kommer det nog ätas fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar