header

header

fredag 11 februari 2011

Grym "Bills, Bills, Bills" version


Jag älskar Glee och i senaste avsnittet sjöng de Destinys child låten "Billd, bills, bills" och deras version är så mycket bättre än originalet. Älskar även när de gör mash-ups i programmen men den de gjorde i senaste programmet var sådär.


Annars har jag haft en jätte bra dag på jobbet. Vi gick ut i snöstormen på förmiddagen och även om det snöade rejält var det grymt kul och se alla barnen typ försvinna i den höga snön. En liten treåring sa "det stormar på mig" och sedan kisade han med ögonen och sa något annat roligt som jag tyvärr glömde bort. På eftermiddagen gick samma treåring baklänges och ramlade ner i en låda, jag höll på att dö av skratt. Han var tydligen även kär i mig sa han ha ha. Så det var mycket kärlek på jobbet idag vilket gjorde mig sådär jätte glad =).


Nu måste jag tyvärr städa lägenheten, mindre roligt men det känns skönt när det väl är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar