header

header

torsdag 10 februari 2011

Jobbiga torsdagar


Bilder: hm.se

Torsdagar är inte de roligaste dagarna, jag får i stort sett vända i dörren för att dra iväg på träning och sen när jag kommer hem ska det lagas mat och göras andra tråkigheter. Just laga mat delen är grymt tråkig! Hade i alla fall en jätte bra dag på jobbet idag och en bra träning så idag gör det inte så mycket att det är en lång dag.
Fick annars ett mejl från H&M med snygga partyklänningar. Älskar den blåa klänningen men den är tyvärr redan slutsåld. Det tisslas och tasslas även en del om vilka kläder som ska bäras på lördag. Jag har inte riktigt kommit så lång än men jag funderar på en svart tajt LDB från just H&M. Det är visserligen ett lite enkelt och kanske tråkigt val men jag får se vad det blir. Nu säger jag i alla fall godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar