header

header

måndag 21 februari 2011

Sommarklänning

Bild: halens.se

Jag blev lite småkär i den här sommarklänningen, eller i alla fall i färgen för jag har redan en liknande klänning i svart. Den kommer från Halens men när man tittar på storlekar så står det storlek 8 och 24. Först undrarde jag vad det var för något konstigt men sedan tittade jag på storleksguiden och då visar det sig att de har engelska storlekar. Varför det? Kalla mig blåst om ni vill men jag trodde Halens var ett svensk företag. Ja ja ett köp är ändå inte aktuellt just nu men jag kommer fortsätta tjata om sommaren, bara så att ni vet =).

1 kommentar:

  1. Hej och kul att du hittat in till oss på halens.se vi har förutom våra egna svenska märken tagit in tokmånga märken från england som vi är helt kära i. Allt för att ni kunder ska få fler kläder att välja mellan :-) därav storlekarna i konstiga siffror. Därför tog vi fram en storleksguide som vi hoppas hjälper er kunder. Trevlig onsdag på dig önskar vi på Halens!

    SvaraRadera