header

header

söndag 6 februari 2011

Gårdagens bilder













När jag tittar på bilderna från igår inser jag att jag inte var så fotogenisk av mig. På första bilden, som togs av fotografen, är T och E jätte fina i alla fall. På andra bilden så frågade vi om en kille kunde ta kort på alla oss tre och så tar han fotot typ uppifrån. Varför gör man så? Inlägg jag för övrigt skrev i morse skrev jag när jag var full ha ha men det verkade ju som om det gick bra ändå =). Blev för övrigt även "uppraggad" av en tjej igår kväll. Det var sjukt roligt. T stod och dansade så då ställde jag mig vid baren och då kom en tjej och började typ dansa upp mig mot baren. Sen dansade jag och T med henne och hennes kompisar ett tag. Det var roligt. En bra kväll som sagt men sliten blir man. Träning slutar halv tio så jag kommer inte direkt kunna lägga mig tidigt ikväll därför ska jag lägga mig och sova lite nu, är heeeelt slut!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar