header

header

onsdag 18 januari 2012

Allergisk mot nässpray?


Usch vad täppt i näsan jag är. Kan man vara allergisk mot nässpray? Jag har nämligen tagit det de två senaste nätterna, igår kväll tog jag saltvattensspray, och nästäppan blev typ värre när nässprayen väl slutade fungera. Konstigt. Idag ska jag i alla fall både simma och köra pilates tänkte jag så får jag se hur det känns.
Jag har förresten en fyraåring på jobbet som blivit jätte kär i mig. Det är lite knasigt faktiskt. En dag sa han att han tyckte mina byxor var fina och sedan dess har ham velat sitta i mitt knä. hålla mig i handen, vara i mitt gäng och sitta bredvid mig. Igår fick han världens raseriutrbrott när han inte fick sitta bredvid mig vid matbordet. Lite smickrande och gulligt är det så länge det inte går över styr =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar