header

header

fredag 6 januari 2012

Inte alls min vän

Min mage har inte varit min vän på hela veckan. Igår kväll var den så sjukt svullen. Jag har klarat mig under dagen på jobbet och delvis på gymmet. Magknipen och den svullna magen kommer på kvällen. Det hr varit bra nu under vardagarna men det är inte roligt om den håller på så på lördag då vi ska ut med laget för då kommer det förstöra hela kvällen. Därför gör jag nu allt för att få magen att må bra. Köpte Valios Olo youghert igår, den har fibrer i sig och ska hjälpa matsmältningen, Den är även låglaktos om det har något med mitt laktosintag att göra. Jag tror att det är min bantning som gör att magen inte mår bra i och för sig men gå ner i vikt ska jag så det går inte att hjälpas.
Idag ska jag i alla fall träffa J på stan för en fika. Innan det tänkte jag bege mig till gymmet. Efter jag träffat J ska jag förbi Gina tricot, hann aldrig igår, om det fortfarande är öppet och sedan ska jag hem och trycka i mig en väldigt efterlängtat pizza och hänga i soffan tror jag. Det har pratats om salsadansande ikväll men vi får se. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar