header

header

söndag 22 januari 2012

Inspirationen flödar




Vilken härligt dag det har varit! Började med ett grymt roligt avsnitt av Big bang theory och sedan tog jag en trevlig fika och promenad i snöstormen. Efter det simmade och bastade jag och nu är jag hemma och ska bara slappa resten av dagen. Vågen på gymmet visade även ett tal jag gillade starkt! Sen kan det bero på att jag förlorat muskler nu när jag inte tränat som vanligt men jag hoppas inte det =).
I alla fall så blev jag lite inspirerad till att rita igen på vägen hem. Blev inspirerad av en låt och börade söka efter bilder. Någon av bilderna tänkte jag använda mig av, har inte bestämt vilken än, men sedan lägger jag även till en text som jag redan tänkt ut. Tror inte jag kommer vilja/orka börja på den ikväll men nu har jag i alla fall inspirationsbilder och en idé, det är kul! Ha en mysig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar