header

header

fredag 6 januari 2012

Riktiga fynd




Jag har legat i soffan och lyssnat på Melissa Horn i en timme nu. Hon är helt underbar och jag är fast. Vissa saker hon sjunger sätter fingret exakt på sådant jag tänker och känner. Under löven är den låten jag hörde allra först och är än så länge favoritlåten men jag kommer nog få fler favoriter riktigt snart.
Här är i alla fall mina Gina Tricot fynd från idag. Jag köpte även samma tröja som denna fast i guld. Försökte lägga upp en bild men den ville inte var med. Alla dessa 5 plagg fick jag i alla fall för 300 kr, riktigt bra! Den röda klänningen och den svarta med leopard är samma klänning men jag bestämde mig för att knyta en knut i leopardtyget för det blev mycket snyggare :). Nu ska jag försöka slita mig från Melissa och titta på ett nytt Grey's anatomy avsnitt och sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar