header

header

lördag 14 januari 2012

Vilken härlig dag


Som jag redan nämnt började min dag väldigt bra och har fortsatt typ lika bra. Jag drog iväg till gymet och det kändes bra så fort jag började springa på löparbandet. Brukar köra 20 minuter på löparbandet och 10 minuter på crosstrainern men idag kändes det så bra så jag tänkte varför inte köra lite mer. När jag började komma upp i 40 minuter började även kilometrarna öka och jag funderade över om jag skulle orka springa en mil. Och det gjorde jag!! Helt sjukt. Jag trodde aldrig jag skulle säga att jag sprungit en mil på gymet men idag gjorde jag det. Vill inte säga vad jag hade för tid för den var dåligt men min ursäkt är att jag inte hade planerat att springa så långt.Efter det mötte jag C i Skärholmen och åt en god lasange. Nu är jag sjukt mätt och lite seg men jag kommer igång snart igen!
Planen för ikväll var egentligen film och mys men jag blev typ dissad. Det var väl det tråkiga med denna dag men min filosofi är delete and move on och det funkar rätt bra ha ha. Istället hörde jag av mig till J och kvällen kommer nu bestå av dans på Soap bar. Yes, det kommer bli grymt! Grym dag och grym kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar