header

header

måndag 30 januari 2012

Produktnörd

Make up , Glitter Eyeliner , Viva La Diva - NELLY.COM

Bilder: bangerhead.com, nelly,com, makeupstore.se
Just nu håller jag på att somna, blä för det. Det är inte bra för jag ska nämligen dansa på gymmet snart. I alla fall så köpte jag med mig ett knäskydd och en ny toner hem idag. Vill även köpa antingen en glitter eyeliner, som jag även kommer använda på ögonlocket, eller bara löst glitter. Prövade glitter eyelinern från Viva la diva i fredags. Snygg var den men om man tar det i ögonvecket så klibbar ögonlocket ihop, det är visserligen en eyeliner och inte en ögonskugga men ändå. Undar om den från Make up store är bättre. Make up store har även löst glitter men det var inte så bra för personer med linser så en eyeliner är trolgitvis bättre. Får fundera lite. Sedan är jag även riktigt sugen på att pröva Moroccan oil, eftersom alla tjatar om den. Är jag en produktnörd eller? ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar