header

header

torsdag 19 januari 2012

Snuskig fotboll

Bilden ovan är lite sarkastisk men alltså på träningen idag dog jag lite av skratt några gånger. Först när vår tränare säger "och när man tränar är det okej om man släpper en". En fis alltså ha ha. Sedan så gjorde vi en övning på en pilates boll. Vi gjorde situps samtidigt som vi kastade en fotboll i väggen. En av tjejerna gör denna övning och tränaren står bredvid och säger bra, snabbare, snabbare, upp, ner, upp, ner. Tjejen som gör övningen skriker då sluta det är snuskigt ha ha ha. Sedan säger en tjej att hon håller bort huvudet åt sidan när hon gör en armövning för att annars kommer stången på näsan ha ha.
Annars var träningen bra men om ni är trötta på att höra om mitt knä sluta då läsa nu. Jag körde nämligen cykel och övre delen av kroppen och nu är knät uppsvullet. Det är jätte frustrerande för knät påverkar både mitt jobb och min träning och träningen, eller att inte kunna träna, påverkar mycket hur jag mår. Jag trodde att jag skulle känna en förbättring nu men jag gör inte det. Jag nämnde även förut att jag kunde böja knät men insåg idag att jag inte alls kan böja det helt och hållet. Jag fortsätter köra denna vecka men är inget förändrat på söndag så antar jag att det är vila som gäller, eller kanske lite simmning ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar