header

header

torsdag 5 januari 2012

No dancing queen at all

Vilken morgon jag hade. När jag gick ut reagerade jag på hur mörkt det var. När jag sedan förstod att det var ett strömavbrott i vissa delar så förstod jag varför. Dessvärre gällde detta även tunnelbanan. Jag fick stå ute och vänta på en ersättningsbuss i 45 min. 4 bussar kom men åkte förbi för att de var fulla. Efter 45 min satte tunnelbanan igång igen och då fick jag äntligen värma tårna och fingrarna och kom iväg till jobbet.
Under luchrasten på jobbet bestämde sen jag och J att vi skulle ut och dansa nyktra ikväll men när jag kom hem halv sju var jag helt slut. Ville bara slänga mig i sängen och det gjorde jag också. Försökte powernappa för att få tillbaka lite energi men det hjälpte tyvärr inte. Är lika slut nu så var tvungen att ringa J och säga att min kropp inte orkar helt enkelt. Har sådana otroliga skuldkänslor men jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt saken. Jag skulle vara den tråkigaste personen på dansgolvet om jag tvingade mig själv att gå ut =(. Är verkligen världens sämsta kompis just nu.

1 kommentar:

  1. Det är lugnt! Man måste få säga ifrån när man inte orkar oxå :)

    SvaraRadera