header

header

söndag 1 januari 2012

Nyårsbilder



















Här kommer bilder från igår. Riktigt bra kväll som sagt. Idag har jag varit riktigt seg men med tanke på hur mycket jag drack, från åtta till åtta typ ha ha, och att jag blandade jätte mycket så mår jag faktiskt bra. Min lillebror fyller år idag så jag var hemma hos mamma och pappa och åt foundy (jätte fel stavning men vet inte hur det stavas). Jag skulle jätte gärna trycka i mig en pizza nu men popcorn får duga istället. Ska sova snart och orkar inte gå ut ha ha. Jag har sjukt stor ångest över att jag ska jobba imorgon igen men nästa helg blir det fest igen, R ska kanske ha inflyttningsfest denna månad också och om två månader ska jag till Turkiet =). Dessutom är denna vecka ganska så skön, vi stänger tidigt på torsdag och på fredag är det stängt. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar