header

header

tisdag 3 januari 2012

Enligt statistiken

godmorgon typ. Ångesten över att jobba har tyvärr inte lagt sig helt. Dessutom har jag inte vant mig vid att gå upp tidigt av att en väckarklocka ringer heller. Natten till igår sov jag sådär och natten till idag sov jag ännu sämre. Jag har en app som heter sleep cycle och där finns det statistik över hur man sover om natten baserat på hur mycket man rör sig i sängen. I natt var jag vaken fyra gånger enligt appen. Sen vet jag ju självklart om själv att jag vaknade också så det är inte bara appen som säger det. Summan av allt det här är i alla fall att jag är trött ha ha. Sen stänger jag idag också och ska träna efter det så jag kommer inte hem förrän senare ikväll. Ha en bra kväll (ja här ser ni ju hur trött jag är, ha en bra dag ska det stå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar