header

header

lördag 7 januari 2012

A girl and all her girl problems


Så här springer jag runt just nu, plus en handduk på huvudet ha ha. Efter att ha beundrat min mage i spegeln vill jag inte äta alls idag men det kommer ju inte riktigt fungera. Några sms om något lovande får mig ännu mindre att vilja äta men hungrig är jag ju. En lunch och nutrilett till middag skulle vara perfekt men då blir jag stupfull ikväll och då blir det inte heller bra. A girl and all her girl problems ha ha. Det här blir i alla fall typ dagens outfit för jag varken orkar eller hinner lägga up en annan outfit bild sen. Ska försöka lägga upp kvällens outfit sen.
Update: men åh nu snackas det om efterrätt hemma hos E. The world rellay wants me to eat ha ha. Och ja J jag vet att du himlar med ögonen när du läser detta men vi älskar varndra ändå precis som vi är =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar