header

header

fredag 13 januari 2012

Trött eller?


Denna vecka har varit ganska så tuff. Fick jobba över 30 minuter i måndags och det var ändå okej men i onsdags fick jag stänga och då hade jag även stängt i tisdags och på torsdagen började jag väldigt tidigt. Sammanfattningen av detta var att jag var sjukt trött igår när jag kom hem igår. Jag ville bara gå och lägga mig så fort jag kom hem. Jag hade fotbollsträning igår men energin fanns inte där så jag sa till tränaren att jag inte kunde komma och efter jag hade skickats iväg smset gick jag och la mig och sov. La mig i sängen sex på kvällen och vaknade halv sju på morgonen. Sov alltså typ 12 timmar, vaknade en del gånger emellan. Jag var med andra ord väldigt trött ha ha. Tror även en förkylning är på väg för huvudet dunkade när jag vaknade =(. Men det blir troligtvis en lugn helg så det är okej.
Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar