header

header

onsdag 4 januari 2012

Äntligen, äntligen, äntligen!



Jag vet att jag pratat mycket om dessa byxor men nu är de äntligen mina! Jag beställde dem ju från nätet men de var back oredered eller något så det skulle ta 2-3 veckor för dem att komma så därför har jag ringt butikerna i Stockholm som en galning och äntligen har de fått in dem igen!!Jag pratar förståss om the disco pant från American Apparel. Jag ville jätte gärna ha på mig dem på lördag när vi ska gå ut men när jag prövade en S i butiken var de bara lite tajta utmed benen men annars bra. Dessa däremot var tajta överallt. Troligtvis för att de är nya och ingen har prövat och töjt ut dem än. Ska gå runt i dem här hemma mycket så får jag hoppas de töjer sig. Nu drar jag iväg på pilates. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar