header

header

torsdag 19 januari 2012

Längtar...

Hej hopp!
Jag har varit riktigt duktig sen jag kom hem från jobbet. Har diskat all disk, har målat tånaglarna och färgat och noppat ögonbrynen. Jag kommer inte vara hemma så mycket imorgon så lika bra att göra sig helgfin redan nu. Jag har en trevlig helg att se fram emot så jag är glad över att det är fredag imorgon. Imorgon ska jag ta en drink på stan, på lördag blir det middag och drinkar med tjejerna (M är äntligen hemma igen, woho!) och på söndag blir det typ fika kanske. Nästa helg är också fullspäckad och rolig med aktiviteter med jobbet och inflyttningsfest. Yey för trevliga helger!
Vad jag egentligen skulle blogga om var spetlinne till sommaren. Jag längtar jätte mycket till sommaren, delvis för att jag älskar att traska omkring i jeansshorts. Jag skulle typ kunna leva i det. Något som jag tycker är snyggt till jeansshorts är ett vit spetslinne. Har sett ett inne på Gina Tricot men det fick hänga kvar. Får fortsätta leta, för snyggt är det!

Bilder: annihoney.blogg.se, kenzas.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar