header

header

måndag 16 januari 2012

Nya träningskläder när jag behöver det som minst


Jag avbokade streetdancen idag och åkte till gymet efter jobbet istället. Jag körde 30 minuter på cykeln och tyckte inte det gav någonting. Visst jag svettades en del men när hela överkroppen typ är still så känns det bara konstigt, jag saknar löparbandet =(. Jag körde ingen styrka eller så utan cykeln fick räcka. Sedan sprang jag in på Gina Tricot och köpte träningsstrumpor och ett träningslinne. De lär jag inte få använda på ett tag kanske men jag smsade min tränare och han sa att jag ska simma så det planerar jag att göra imorgon. Sedan kör jag kanske pilates på onsdag och sedan skulle jag komma ner till träningen på torsdag och få övningar då. Efter torsdag hoppas jag att knät känns bra igen men det återstår att se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar