header

header

tisdag 10 januari 2012

Gina tricots träningskläder

Bilder: ginatricot.com
Gina tricot har ganska nyligen fått in träningskläder vilket gladde mig då jag trodde de skulle vara billiga. De flest plaggen är rätt billiga men de snyggste byxorna, de på sista bilden, kostar 249 och då känns det som att man lika gärna kan gå och köp sig ett par bra träningsbyxor någon annnstans för runt 300 kr. De rosa byxorna kallar de för leggings och därför tror jag de är lite tunnare i tyget än vad träningsbyxor normalt är men det är troligtvis värt att test i alla fall.
På tal om träning ska jag väldigt snart iväg på fotbollsträning. Jag kom hem ganska så nyss så därför känns detta väldigt segt men jag kan inte hoppa över träningen bara för att jag är seg och trött. Gör jag det kommer jag aldrig komma iväg. Varför måste vi träna till klockan tio på kvällen så att jag inte är i säng före elva? I normala fall ligger jag i sängen med pyjamasen på samma tid som träningen slutar. Hur ska jag fortsätta orka med att komma hem så sent undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar