header

header

onsdag 11 januari 2012

Gul i vår

Bild: thefrontrow.se
Denna jacka/tröja från frontrow är jag lite sugen på. Gillar att den är knallgul, kan bli riktigt fint i vår! Den är på rea också =). Får fundera på det lite.
Annars ska jag nu snart se övervalningskameran från när en kille som rånade min lillebror försöker ta ut pengar från hans kontokort. Det visas på Efterlyst och det knyter sig lite i magen när man ska behvöa se sådant. Tur att han inte blev skadad!!
Update: fy fan nu knyter det sig ännu mer i magen. De tog upp tre rån, ett av dem mot min lillebror. Den första killen blev knivhuggen och fick opereras och den tredje killen blev tagen till en lägenhet där han fick ligga stilla i 30 minuter. Ja min lillebror mådde inte bra efter rånet men tack gode god Gud för att han "bara" blev rånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar