header

header

onsdag 1 februari 2012

Åh så snyggt

Bilder: members.com, nelly.com
Nu har jag gått en del på foten idag och det känns och det går väldigt långsamt men jag gör så gott jag kan. Ringde till jobbet och lät dem avgöra om de ville att jag skulle jobba imorgon eller ej. För om jag jobbar kommer de bland annat få gå ut en extra gång eftersom att gå ut med barnen kommer bli svårt för mig och de kommer även på göra andra saker som jag ej klarar av. Men de ville att jag skulle komma imorgon så då gör jag det =).
Annars har jag tagit det ganska så lugnt idag. Tvättar nu dock så något bra har jag gjort i alla fall. Mamma kom förbi med mat också, bästa bästa mamma, så nutriletten gick sådär men mammas mat tackar man inte nej till. Har tittat runt lite på kläder i brist på annat och hittade ett par snygga byxor på members.com, gillar rött men tycker det är svårt att köpa byxor online. Blev också helt helt förälskad i en klänning hos Nelly men shopping är inte jätte aktuellt just nu. Har ju redan köpt en mixer samt en plattång faktiskt. Nu ska jag slappa lite mer och sedan försöka sova, får se hur bra det går med tanke på vilken tid jag vaknade idag =). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar