header

header

lördag 11 februari 2012

Så otroligt grymt!!

Nu har jag kommit hem från mamma och pappa och har väldigt mycket att säga om den andra delfinalen i Melodifestivalen. Det allra bästa var mellanakten med Håkan Lidbo och hans väldigt häftiga "mixerbord" eller vad det nu var. Älskade även mash upen och CLEO som är lite som en svensk version av Nicki Minaj. Att hon hade på sig disco pantsen från American Apparel var ytterligare ett plus.
Sedan tyckte jag väldigt mycket om att en dans/klubb/house låt gick vidare. Av alla fyra bidrag som gått vidare hitills har det inte varit mycket schlager musik att tala om men jag gillar det! Jag älskade också Mimmi Oh's neongula klänning och är väldigt nyfiken på vart hon köpt den. Hela hennes 80-tals outfit var riktigt snygg!
Nu säger jag godnatt för imorgon ska jag typ jobba. Ska sitta i sekretariatet. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar