header

header

söndag 12 februari 2012

Ear cuffs




Bilder: ladyofthelakesmycken.jetshopfree.se
Många vet troligtvis inte detta men jag har inte hål i öronen. De flesta tjejer har det och det är ganska så ovanligt att inte ha det. Jag hade det när jag var yngre men det blev infekterat och var för jobbigt att tvätta hela tiden så de fick växa igen. Sen dess har jag egentligen inte känt något jätte stort behov av att vilja ha örhängen men ibland skulle jag vilja det. Därför tycker jag att ear cuffs är jätte bra. På hemsidan ovan finns jätte många snygga ear cuffs och för smyckena på bilderna behöver man ha ett hål men skriver man ett meddelande till butiken när man köper dem så fixar dem så att man kan ha dem även fast man inte har hål i öronen. Perfekt! Ett köp av fjäder ear cuffen blir det defenitivt och kanske även ett med kors så får jag helt enkelt se om jag passar i det eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar