header

header

onsdag 22 februari 2012

Mönstrade shorts




Bilder: ebay.co.uk
Mönster är en riktigt het trend i vår och shorts är alltid en het trend hos mig. Jag är grymt sugen på dessa shorts från ebay.co.uk. Speciellt nu när jag klickat hem klänningen (färg får ni se när den anländer) och inser hur lätt det är. Egentligen skulle jag vilja ha shortsen i både svart, leopard och det sista mönstret men om jag skulle välja ett par skulle det bli de svarta. De ser riktigt bekväma ut och alla har dragkedja bak. Ser ut som om de är i bomull men de är i polyester mest och lite elastan. Jag tror jag avvaktar tills efter Turkiet i alla fall så får jag se om de finns kvar sen. Man kan få dem för 143 kr inklusive frakt och allt, beroende på vem säljaren är.
Nu hade jag tänkt bege mig till pilates men feber ligger nu på 37,8 så det är nog lika bra att vila ytterligare en dag så kör jag styrka med fotbollen imorgon och gym på fredag istället!

4 kommentarer: