header

header

onsdag 1 februari 2012

Bättre än jag trodde antar jag

Så här ser min fot ut idag. Trodde verkligen jag skulle behöva gipsa men röntgen visade att inget var brutet vilket jag absolut tyckte var jätte skönt för ett gips skulle ta kol på mig. Det är tydligen bara en rejäl stukning men jag förstår inte alls hur en stukning kunde göra så otroligt ont. När jag gick till toletten på sjukhuset och tog ner foten från högt läge bara grät jag av smärta efteråt. Idag känns det lite bättre. Läkaren gav mig kryckor men tyckte att jag inte skulle använda dem och tro mig om det läker fortare för att jag går på foten så kommer kryckorna inte användas. Han sa att det kan ta lika lång tid för en stukning att läka som om den vore bruten men att det borde ta cirka 2 veckor innan det känns bra så vi får väl se helt enkelt. Är hemma från jobbet idag men om jag kan jobbar jag gärna imorgon, defenitivt på fredag i alla fall. Det allra jobbigaste med allt detta är att jag inte kan träna, IGEN, så nu kommer jag verkligen leva på Nutrilett ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar