header

header

söndag 5 februari 2012

Gamla kärlekar

 








Här är min dag i bilder. Jag började med att åka till Liljeholmen för att kolla in Belle shoes som stänger ner sin butik. Kom hem med två par skor. De svarta högklakcade är sjukt snygga och kostade 149 kr och tygskorna kommer jag troligtvis använda mycket i vår/sommar. 99 kr kostar dem och finns nog i de flesta Belle shoes butiker. Efter lite shopping gick vi till butiken Grandpa där J's kompis sjöng några sånger. Hon var riktigt duktig. Sedan åt jag våfflor på Våffelhuset och sedan begav jag mig hem till mamma och pappa. Där kom jag hem med ännu fler skor =). Hade lite skor i deras garderob som jag faktiskt glömt bort att jag ägde. De rosa/vita och "uggsen" är riktigt bra skor att ha nu. De vita/rosa åker nog på imorgon redan =). Nu ska jag slappa lite innan det är läggdags. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar