header

header

fredag 10 februari 2012

Inte som jag tänkte


Fredag!! Trodde jag skulle sluta halv fyra idag men i onsdags gjorde vi om schemat så nu stänger jag istället. Att tro att man slutar halv fyra och sedan sluta halv sex känns lite segt men det funkar, har inget planerat ändå. Sedan hade vi typ bestämt redan förra helgen att tjejerna skulle träffas imorgon men nu kunde plötsligt inte en av tjejerna så nu blir det inte av och det känns as trist. Tycker inte om när något roligt man planerat inte blir av. Dessutom ska jag på konsert nästa helg och sedan åker jag till Turkiet så nu kan jag inte träffa tjejerna på typ en månad =(. Men får hitta något annat kul att göra istället! Ikväll blir det i alla fall chill i soffan men innan det ska det simmas på gymmet. Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar