header

header

söndag 19 februari 2012

Vad hände?


Ha ha vilken jävla kväll!!! Jag glömde det där med att föra över pengar så efter en grym grym konsert med dansade på bord var mitt konto övertrackaserat. Vi skulle precis gå in på Cafe opera när mitt kort sa nej så dit kom vi inte ha ha. Istället gick vi tydligen till Riche där vi kom in gratis. Där träffade jag min italienska kompis av en slump och även en annan trevlig prick. Den andra trevliga pricken bjöd på champagne och fick in oss på Hells kitchen. Där träffade jag en väldigt trevlig tjej som jag hängde med resterande av kvällen medan J gick hem. På vägen till Hells ringde det även oväntade personer i telefonen och J's kompanjon ramlade och blödde i huvudet.
Jag har nu vaknat med världens jävla förkylning. Räckte det inte med en bakfylla liksom ha ha. Jag lägger up fler bilder sen men just nu vill jag försöka göra något tillfälligt åt denna förkylning och bakfylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar