header

header

lördag 18 februari 2012

Fullspäckad dag

Ikväll är det dags för LMFAO konsert!! Jag har längtat efter den här konserten länge så det ska bli grymt kul. Eftersom jag inte varit ute på väldigt länge längtar jag också efter att få dansa. Egentligen vill jag ha Converse på mig men för det första kommer det bli riktigt kallt när vi köar för att komma in vilket jag visserligen kan stå ut med men för det andra lär det inte passa med min outfit. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig egentligen men det lär bli något med strumpbyxor.
Planen idag är att springa en stund på gymmet för att sedan komma hem och städa, äta, duscha och göra mig i ordning. En del av mig överväger att inte gymma för jag tror det kan bli lite stressigt men jag vill gärna träna idag så jag ska nog försöka åka dit ändå. Motivationen är att jag redan nu kommer i vissa kläder jag tidigare inte kunnat få på mig =). Har fortfarande en bit kvar men jag ser framsteg och det gillar jag!
Update: Jag har nu prövat mina väldigt höga klackar ännu en gång och jag kan både gå och stå i dem!! Woho, jag ÄLSKAR framsteg. Ett par högklackade åker troligtvis ner i väskan idag. Platta skor på konserten och höga skor till en möjligen fortsatt fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar