header

header

torsdag 23 februari 2012

Typ som fredag

Eftersom jag är ledig imorgon så är det typ som fredag för mig idag. Jag börjar min "fredag" med en smoothie utan frukt ha ha. Visste inte att det var slut och jag ser väldigt arg ut på bilden men det är jag inte alls utan är tvärtom väldigt glad =). Dock lite stressad över min packning. Får panik över vad jag ska ha med mig och vad jag kan ha med mig. Inser också att nu när vi bestämt att alla ska samlas och åka tillsammans typ så kommer mamma inte kunna åka hem till mig tidigare och jag kommer därför inte hinna väga min väska. Jag måste alltså skaffa fram en våg, hm. Undrar om bästaste föräldrarna kan hjälpa mig med det. Får försöka lösa det. Ska i alla fall springa runt och köpa allt jag behöver inför resan idag efter jobbet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar