header

header

lördag 11 februari 2012

Oopps i did it again





Nu blir det ett långt inlägg =). Baddräkten är återfunnen och efter att ha sprungit och kört rehab på gymmet var det dags för lite shopping. Prövade bland annt disco pantsen från American Apprel i grått eftersom jag varit riktigt sugen på dem men de svarta är mycket snyggare så jag klarar mig utan de gråa =).
Högst upp ser ni min outfit idag och sedan lite av det jag köpte och provade. Inne på Gina Tricot köpte jag en USA tröja. Prövade den i vitt men köpte den sedan i mörkblått. Vit är mycket snyggare inser jag nu när jag ser bilderna så om jag behåller den byter jag nog till en vit. Provade även ett par svarta byxor men de fick stanna kvar. Sedan fick jag tillslut prova de röda byxorna dock har jag ett litet problem. Köpte två stycken nämligen, i två olika storlekar. De större får jag absolut på mig men jag får kämpa lite lite för att knäppa dem. De i den mindre storleken får jag typ ligga ner för att få på mig och de går inte hela vägen upp i grenen. Vilka ska jag behålla? Jag vill inte att de ska töja sig och bli så stora att jag inte använder dem sen men jag vill ju inte heller ha byxor som jag aldrig kommer kunna få upp hela vägen. Jätte svårt val, speciellt nu när jag gått ner lite mer i vikt och hoppas på att det kommer fortsätta så.
Sen mitt sista köp då. Ett annat köp jag faktiskt inte kan ha på mig ha ha. Jag borde verkligen inte alls köpa högklackat nu men jag kunde inte motstå och jag lovar att alla tjejer gjort likadant. De kostade 100 kr och är second hand. De kommer från H&M från början men tittar man på klacken ser man att de bara använts typ en eller två gånger. Jag är så nöjd!! Problemet är dock att de är så höga att jag måste böja vänster knä för att kunna stå i dem p.g.a. min fot. Kan inte räta ut benet helt eftersom min fot inte kan böja sig i den vinkeln riktigt än. Det är alltså svårt att avgöra hur svåra de är att gå i för de är riktigt höga men eftersom platån fram också är hög så tror jag det kommer gå bra. 100 kr, som dessutom går till hemlösa i Stockholm, är okej att förlora annars.
Nu blir det mat och Mellon hemma hos mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar