header

header

måndag 6 februari 2012

It's like a drug

Jag fick ett mejl av Bubbleroom med den här grymt snygga bilden och en passande text. Jag var ju på gymet idag och självklart kunde jag inte hålla mig ifrån löparbandet. Gick 5 minuter och sprang lite försiktigt i 15 minuter och sedan körde jag armar. Visst känns det i foten nu men det gör ju inte ont, svårt att förklara. Det jag verkligen undrar är kan man överanstränga foten genom träning så att det tar längre tid för foten att läka? Om svaret är nej så kommer jag ju vilja börja träna nu, kanske inte fotboll riktigt än men styrka och gym i alla fall. Fick även hem en riktigt praktisk och snygg gymväska från Ellos idag, fick också en matchande handduk och vattenflaska. Nu vill jag ju inte annat än att träna ha ha (av någon anledning vill bilden bli sne på bloggen fast den inte är sne i bildmappen men det går inte att fixa tyvärr så ni får väl vrida på huvudet eller något ha ha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar