header

header

lördag 25 februari 2012

Egentligen skulle jag vara på Arlanda nu

Egentligen skulle jag vara på Arlanda och vara redo att gå på ett flyg nu men det blev något fel på flygplanet vi skulle åka med så vi får nu åka mycket senare. Istället för att åka till Turkiet runt 14 tiden idag kommer vi nu istället åka 22.15. Känns riktigt segt för vi kommer vara framme vid hotellet runt 3, 4 på morgonen och jag kommer troligtvis inte kunna sova något under resan. Det positiva med allt detta är dock att jag fick en väldigt mysig och trevlig kväll igår. Eftersom jag inte behövde gå upp tidigt idag så kunde jag sitta på en irländsk pub och njuta av riktigt grym irländsk musik, dricka irländsk cider och flörta med irländska bartenders ha ha.
Nu ska jag i alla fall packa och oj vilken ångest jag har över det. Vad ska man ha med sig, aaahhhh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar