header

header

tisdag 21 februari 2012

Elin Kling inspirerar som vanligt


Bilder: stylebykling.nowmanifest.com
Jag absolut älskar hur Elin Kling får en kort klänning att se så snygg ut, vem kunde tro vad mycket ett brett skärp långt ner på en kort klänning kunde göra. Och hur snygg är inte Phillip Lim tröjan och Acne mössan. Dock hade jag matchat detta med mina skinnshorts istället.
Idag känns min förkylning bättre men näsan är fortfarande kaos. Sov i alla fall 8 timmar, som en vanlig arbetsdag, och tänkte nu bege mig till tvättstugan. Mitt tvättmedel tog slut igår så det var bara att köpa nytt nu på morgonen och fortsätta tvättandet. Tänkte försöka köra på idag med matlagning, tvättning, lite städning, kanske börja packa och rensa garderoben lite. Dumt när man precis börjar känna sig frisk kanske ni tänker och ja men jag vill se hur det känns att ha massor att göra för på sätt sätt vet jag om jag kommer orka med att jobba i fullt tempo imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar