header

header

lördag 18 februari 2012

En väska rikare


Har insett att många av mina väskor är slitna och jag behöver verkligen en ny. Är ingen väsktjej, är en sko tjej om ni inte märkt det ha ha, så jag tycker inte det är jätte kul att köpa väskor men det behövdes. Hittade en snygg väska på Åhlens idag för 299 kr, hade dessutom presentkort så betalade bara 40 kr. Ska kolla Åhlens i stan innan jag bestämmer mig för att behålla den eftersom utbudet där är större men snygg är den.
Inser också att jag är jätte jätte stel och har ganska mycket träningsvärk. Vi körde ett kort men intensivt benpass med fotbollen i torsdags och de andra skrattade lite åt mig när jag sa att jag hade träningsvärk igår men idag är den värre. Otränad? Ja verkligen! Nu ska det städas innan jag ska göra mig fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar