header

header

tisdag 21 februari 2012

Snyggaste kroppen!

Bild: sailingaroundthebglobe.blogspot.com
Snyggaste kroppen ever har Taru! Om vi hade hängt på stranden i Turkiet hade jag velat se ut som henne. Nu är det svårt att uppnå eftersom jag inte kan träna. Jag har fan inte fått träna ordentligt på en månad nu typ p.g.a skador och nu sjukdomar. Gggrr. Men snart blir det 3 ggr om dagen, woho!!
Idag har jag i alla fall lyckats laga en sjukt god köttfärssås och börjar lägga ihop lite saker inför resan. Tänkte hämta upp resväskan snart och även vika in tvätten.
Imorgon ska jag troligtvis försöka jobba. Synd att jag missade semlorna på jobbet idag bara =(. Gillar nämligen inte semlor med marsipan men på jobbet har vi sylt, grädde och banan i. Mycket godare. Senare idag kommer ytterligare ett somrigt inlägg =). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar