header

header

fredag 10 februari 2012

Vad jag har letat!

Bild: jessicasthlm.wordpress.com
Åh vad jag har letat efter denna korsett. B köpte den och sedan gav hon den till R och redan då var jag kär i den. Det var typ ett halvår sedan. Idag berättade J att hon köpt den på rea. Har velat ha den så otroligt länge men har aldrig sett den i butik. J sulle titta i Lidingö åt mig men jag ska också titta lite. Skulle ju även pröva röda byxor på Gina idag men hann inte dit i tid så imorgon får jag kolla runt lite. Har verkligen fastnat för rött om ni inte märkt det ha ha.
Som ni kanske märker på tiden jag bloggar så blev det inte jätte mycket chill i soffan idag. Jag och J skulle egentligen gå på bio men det fanns verkligen inget att se så vi åt och chillade på McDonalds ett tag och sedan åkte vi hem. Kul med lite sällskap i alla fall =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar