header

header

söndag 4 december 2011

Acne kap










Jag hann aldrig ta en outfit bild tidigare idag men ni får en halv outfit bild plus en julgransbild :). Dagen blev i alla fall en liten utflykt. Har aldrig varit vid Barkaby outlet förut så det var kul att åka nånstans i Stockholm man aldrig varit förut. Jag hittade bara en träningströja men det var väldigt mysigt och trevligt ändå. J hittade en jätte snygg Acne klänning som var värsta kapen. Den hade kostat 2400 kr och kostade nu 400 kr, helt sjukt!! Själv outlet området var jätte gulligt och de har verkligen härmat USA när det gäller detta. USA har exakt likadana outletområden, fast mycket större, där varje litet hus är en outletbutik. Vore roligt om de utökade outletbutikerna ännu mer men det lär inte hända ha ha. Men kul var det! Nu ska jag bestämma mig för om jag ska behålla skorna eller ej och sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar