header

header

fredag 30 december 2011

Nu är de mina!!


Bilder: americanapparel.com

Jag har inte kunnat sluta tänka på dessa byxor och jag hade tänkt vänta med att köpa dem men det var nog tur att jag inte gjorde det för de var slut i nätbutiken och fick nu tas från någon av American Apparel butikerna. Köpet sved i plånboken men jag tror det kommer vara väldigt värt det! Jag är i alla fall jätte glad över att de är på väg hem till mig =).
Ikväll är tanken att jag ska på T's pappas födelsedagsfest men festen ligger inte jätte lägligt till och att få en beskriving av stressiga T gick sådär. Hon sa att jag skulle kolla om jag kunde åka med någon av de andra tjejerna men de svarar inte på mina sms just nu så vi får väl se hur det här kommer gå men på något sätt hoppas jag att jag kan ta mig dit i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar