header

header

måndag 5 december 2011

Glee inspiration




I fredags såg jag på Glee och det är därifrån den översta bilden kommer ifrån. Bilden är inte den bästa men det är svårt att kopiera bilder från en video. I alla fall så älskade jag karaktären Santana's skor, speciellt när hon matchade dem med en grymt snygg klänning. Denna outfit ser ni bättre i Glee säsong 3, episod 7. När jag var inne på Belle shoes i lördags blev jag, delvis på grund av Glee, helt upp över öronen kär i skorna på andra bilden. De är fodrade och på rea och kostar just nu 299 kr. Har bestämt mig för att lämna tillbaka skorna från New York så därför kanske jag köper de här på väg hem från jobbet eller på väg till dansen idag, får se. De är ju så snygga! Jag borde gifta mig med skor ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar